پایان نامه با کلید واژگان خدمت دریافت شده، عرضه کننده

دریافت خدمت ایجاد می شود؛ احساس مورد نظر از تقابل انتظارات مشتری و عملکرد عرضه کننده به وجود می آید. اگر کالا و خدمت دریافت شده از جانب مشتری هم سطح انتظارات ارزیابی شود ، در او احساس رضایت ایجاد می شود ، در صورتی که سطح خدمت و کالا بالاتر از سطح انتظارات مشتری باشد ذوق زدگی و سطح پایین تر خدمت و کالا نسبت به انتظارات منجر به

مطلب مشابه :  پایان نامه رایگان با موضوع گونه‌ها، حلالیت‌شان، ۱۵).، میکرواستخراج

دیدگاهتان را بنویسید