پایان نامه با کلید واژگان رضایت مشتریان، رضایت مشتری

صادراتی موثر است.

قلمروی تحقیق

۱- قلمروی زمانی این تحقیق از تیر ۱۳۹۳ تا آذر ۱۳۹۳ است
۲- قلمروی مکانی شرکت گلستان و کارخانجات زیرمجموع گروه می باشد.
۳- قلمروی موضوعی این پژوهش : مدیرت خدمات صادراتی محصولات مواد غذائی بعنوان یک راهبردی در جهت افزایش سطح رضایت مشتریان است که در این پژووهش به بررسی خدمات موثر بر رضای

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *