آینده جستجوی محلی

وقتی که کاربر به دنبال پیدا کردن شغل یا محصول مورد نظر خوده بهتر می دونه که به سراغ سایتایی بره که در موقعیت جغرافیایی خود، دارای شرکت یا کارخانه هستن چون هم دسترسی به اون راحت تره و هم کاربر بیشتر می تونه به این سایت اعتماد کنه. در همین زمینه، وبمسترها باید مبادرت به از نظر محلی کنن. یکی از فعالیتایی که انجام می شه اینه که در اسلایدر سئو محلی قرار گیرید.
بعضی وقتا دیدین که وقتی که یه موقعیت مکانی رو در گوگل سرچ می کنین، یه اسلایدر رنگی مثل نقشه در بالای نتایج جستجوی گوگل ارائه می شه که در ان ۹ نتیجه برتر که به وسیله گوگل شناسایی شدن قرار میگیره و تصاویری که در این اسلایدر قرار داردف قبلا به وسیله وبمستر سایت بازگذاری شده.

چگونگی پیدا کردن مکانها، چیزها و کارا‬ به وسیله مردم همیشه در حال تغییره.‬ هر چی که فناوری بیشتر پیشرفت‬ یافت، کار و کاسبی های محلی روش های‬ بیشتری واسه رسیدن به مشتری هاشون پیدا‬ میکنن و این تغییرات در آینده سرعت بیشتری هم می گیرن.‬ شاید امروزه رو به گسترش ترین‬ تجارت رسانه اجتماعی و مصرف دستگاه های موبایله.‬ امروزه بیشتر از هر وقتی رسانه‬ اجتماعی رو به گسترشه و‬ نمونه ای از کارکرد رسانه اجتماعی‬ با دستگاه های موبایل واسه رسوندن‬ محتوای بومی‬ Google+ Localه.‬ از دستگاهی که از gps‬ یا علایمهای دکل مخابرات استفاده میکنه‬ عملکردهای بسیاری قابل دسترسیه.‬

موبایل

به کار گیری جستجوی محلی

شما می تونین از مروگرهای موبایل اونا‬ استفاده کنین یا اپلیکیشنهای آیفون یا آندروید رو‬ که به حساب گوگل پلاس متصله رو استفاده کنین‬ و دقیقا اپلیکیشن کسب و‬ کارای محلی رو پیدا کنین‬ و نظرات کاربران گوگل پلاس یا افراد موجود در شبکه شون رو بخونین.‬ هم اینکه شما هم می تونین نظرات خود‬ رو بنویسین، اطلاعاتی در مورد شبکه خودتون‬ به اشتراک بذارین و حتی نشانی‬ اون کار و کاسبی محلی رو از‬ هر جا که هستین، چه پیاده‬ چه سواره یا با حمل و نقل عمومی بگیرین.‬ بخش مهم اینه که این امکان در آینده نمیاد‬ بلکه بیشتر چیزایی که الان در موردش‬ صحبت کردیم الان وجود دارن‬. ما در حال گذروندن اینجور راهی هستیم.‬

تجربه آنلاین شما بیشتر از هر وقتی به‬ موقعیت فیزیکی شما رابطه پیدا کرده‬ است و مرزهای بین جستجوی محلی، رسانه اجتماعی‬ و همه دستگاه ها درحال پنهون شدنه.‬ در گوگل پلاس مردم‬ از سرویسهای وبلاگ نویسی میکرو‬ مانند Twitter‬ در راه خود و در‬ دستگاه های جور واجور از اپلیکیشنهای جور واجور استفاده میکنن.‬ مردم بر شبکه های مانند Foursquare‬ موقعیتهای فیزیکی رو بررسی میکنن.‬ کدهای QR رو واسه‬ دریافت کوپون یا به دست آوردن جزییات بیشتر‬ اسکن میکنن و روابط خود رو‬ به وسیله شبکه ای مثل‬ فیسبوک حفظ میکنن.‬ به این صورت جریان نامتناهی از‬ محتوا در حال حرکته و‬ اپلیکیشنها و فناوریهای جدیدی هر روزه ظهور میکنن.‬ همه اینا یه فرصت هستن ولی کلید به کار گیری اونا‬ پیدا کردن آنیه که با‬ کار و کاسبی شما مناسبت داشته باشه و به درد بخور واقع شه.

آینده جستجوی محلی روشنتر از هر وقتیه‬. گوشیهای هوشمند و رسانه های اجتماعی‬ به مردم کمک میکنه تا کسب وکار‬ مورد نظر رو در شهر خودشون پیدا کنن و این‬ گسترش سریع ابداعاته که‬ باید بیشتر از هر چیزی در‬ آینده به اون توجه کنین.‬ واسه پیشرفت هر چی بیشتر مهارتهای‬ خود در جستجوی محلی باید به روز باشین‬ و به منابعی مثل اینا توجه داشته‬ و با بخش مصرف کننده رابطه داشته باشین‬ چون در آخر اونا هستن که‬ به شما نشون میدن که‬ در منطقه موفق شدین یا خیر‬‬ و فعالیتای سئو سایت و بهینه سازی سایت شما موفقیت آمیز بوده یا نه.

سئو

‫‬