مجله علمی خبری

اخبار اقتصادی و علمی، آموزش های کاربردی

طراحی وب سایت فروشگاهی / شرکتی / چند منظوره فقط با ۵۰۰ هزار تومان !

در این مقاله قصد داریم تا شما را با سرویس جدید نوبشو مارکتینگ در جهت طراحی وب سایت و ورود شما به دنیای وب آشنا کنیم .اگر شما هم نیازمند داشتن یک وب سایت برای رونق دادن به کسب و کارتان هستید با ما همراه شوید .
شما برای داشتن یک وب سایت ابتدا باید یک نام یا دامین یا دامنه برایش انتخاب کنید . دامنه همان آدرس وب سایت شماست  مانند nobesho.com یا nobesho.ir   که نوبشو مارکتینگ دامنه .ir  را به صورت رایگان برای شما تهیه خواهد کرد .
در مرحله دوم شما نیازمند یک هاست هستید ، هاست درواقع فضایی هست که در اینترنت اشتراک گذاری شده و تمام فایل های مربوط به سایت شما در آنجا قرار میگیرد و هر کسی که به اینترنت دسترسی داشته باشد می تواند سایت شما را مشاهده کند . نوبشو مارکتینگ پلن های مختلفی برای ارائه هاست با توجه به نیاز مشتریان در نظر گرفته است .

حال با داشتن این موارد نوبت به راه اندازی و طراحی وبسایت شما می رسد . ما در نوبشو مارکتینگ در کوتاه ترین زمان مراحل نصب و راه اندازی سایت شما را انجام می دهیم و در صورتیکه وب سایت شما فروشگاهی یا چند منظوره باشد حتی می توانیم برای شما ورود اطلاعات و محصول انجام دهیم .
پلن های قیمت گذاری در نوبشو مارکتینگ به منظور حمایت از استارت آپ ها بسیار رقابتی و ارزان است به طور مثال شما یک وب سایت فروشگاهی یا شرکتی وردپرس را در هاستی با حجم ۵۰۰ مگابایت و دامنه .ir رایگان به مدت یکسال تنها با ۵۰۰ هزار تومان می توانید سفارش دهید .
سیستم ثبت سفارش در نوبشو مارکتینگ کاملا سیستماتیک برنامه ریزی شده است تا بدون کوچکترین اشتباهی مراحل ثبت و انجام سفارش با سرعت بالا انجام شود . شما می توانید با مراجعه به بخش تیکتینگ کار را تحویل بگیرید و چنانچه نیاز به پشتیبانی داشتید کارشناسان ما درخدمت شما هستند .
ما دمو های بسیار زیبای از قالب های شرکتی ، فروشگاهی و چند منظوره  برای شما فراهم کرده ایم که می توانید در هنگام سفارش قالب دلخواه را انتخاب کنید تا ما آن را برای شما با سرعت نصب و راه اندازی کنیم .
سرویس قابل ارائه در نوبشو مارکتینگ یک ساله می باشد و پس از گذشت یکسال نیازمند تمدید می باشد .

ورود محصولات به دو شکل ساده و تخصصی انجام می شوند و این کار با کمترین هزینه قابل اجراست : کالاهای ساده فقط ۲۰۰۰ تومان و کالاهای تخصصی ۴۰۰۰ تومان وارد وب سایت شما می شوند ، فقط کافیست قیمت گذاری کنید و فروشتان را آغاز کنید .
لازم به توضیح است فایل های راهنمایی جهت تنظیمات قالب به شما ارائه داده می شود تا ادامه مراحل را خودتان به سادگی انجام دهید . در صورتیکه نیاز داشته باشید مراحل تنظیمات هم توسط تیم نوبشو مارکتینگ انجام شود کافیست در تیکت پشتیبانی اعلام بفرمائید تا دپارتمان طراحی وب سایت دست به کار شوند !
جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش وب سایت همین حالا به این لینک مراجعه کنید ، قیمت ها و کیفیت کار ما را با دیگران مقایسه کنید . اگر راضی بودید ما را به دوستان خود معرفی کنید .
(نوبشو مارکتینگ ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ در ایران : تولید محتوای سئو شده ، طراحی وب سایت ، ارائه بک لینک و ریپورتاژ ، ارتقا دهنده صفحات اینستاگرام و تلگرام )