مجله علمی خبری

اخبار اقتصادی و علمی، آموزش های کاربردی

نکاتی که موقع انتخاب چاپخانه خوب باید حتما در نظر گرفته شود

درخواست شاسی یا پلکسی ۲۴x۳۰ برای عکس ها

طرح پازل : قلبی

معرفی پاکت تحریر ۸۰ گرم

بروشور گلاسه ۱۳۵گرم
چاپ تراکت در سایز A6 کوچکترین سایز قابل چاپ در مجموعه ما می باشد. سایز تراکت A6 حدودا یک چهارم کاغذ آ۴ می باشد. چاپ تراکت آ۶ در این مرکز برروی انواع کاغذ تحریر ۸۰ گرم و همچنین کاغذ گلاسه ۱۳۵ ، گلاسه ۱۷۰ گرم و همچنین کاغذ گلاسه ۳۰۰ گرم با روکش انجام می شود. در چاپ تراکت به این نکته باید توجه بفرمایید که سایز تراکت به دلیل صرفه جویی در هزینه و پرتی کمتر شیت مقداری از سایز فیکس استاندارد کوچکتر است. چاپ تراکت ها با سیستم چاپ افست و تماما به صورت ۴ رنگ ( فول رنگی ) انجام می شود و کیفیت چاپ بسیار عالی بوده و کلیه رنگ ها زنده و درخشان خواهند بود. ( طبیعی است که درخشندگی و وضوح تصاویر به خصوص در طرح های تمپلات برروی کاغذ های گلاسه بالاتر خواهد بود. )
مرحله اول: در این مرحله ابتدا طرح دلخواه خودتان را توسط پرینتر برروی این کاغذها با کیفیت بالا به چاپ برسانید.

روش چاپ روی زیر لیوانی

پاکت A3 از دیگر محصولات این مجموعه می باشد که البته این محصول استفاده های خاصی دارد و برای برخی از صنوف مانند مشاور املاک و دفاتر اسناد رسمی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.
ناهار در بالا ی یک آسمان خراش شاید به خاطر احساسی که در بیننده بوجود می آورد به یاد ماندنی باشد – یک احساس عالی از مردانی که از یک وعده غذایی بعد از ظهر لذت می برند درحالیکه در معرض خطر هستند و هر لحظه ممکن است به کام مرگ بیفتند. تصویر باعث ایجاد احساس اضطراب در بیننده می شود و این به نوبه خود باعث می شود عکس به یادگاری بشود. چاپ عکس این مدل تصاویر و یا چاپ عکس روی شاسی قرار دادن این تصاویر به یادگار کردن و در ذهن افراد کمک می کند.
پاکت A4 کارتی 140 گرم

پاکت نامه, سایز A3, سایز A4, سایز A5

لیبل سلفون مات طلاکوب

تیشرت طرح اسب تک شاخ – یونیکورن 2

بروشور تحریر ۸۰گرم

راهنمای طراحی کارت ویزیت سلفون مات دورگرد
یکی از موفق ترین این شرکت ها در حوزه تبلیغات شرکت اپل می باشد که برای معرفی گوشی های همراه خود همه مشخصات گوشی خودش را در هنگام معرفی یک محصول بصورت واضح بیان نمی کند و همین گنگ بودن این مشخصات باعث جذب بیشتر مردم به این محصولات می شود. شرکت اپل یک نمونه موفق از این متد در حوزه تبلیغات می باشد ولی بسیاری از شرکت های دنیا با استفاده از این متد ضربه های بسیار جبران ناپذری در مقایسه با سایر رقبا خوردند.

چاپ کارت ویزیت2022-04-21T16:48:31+04:30

تمام رنگی (لیبلی)

سویشرت هودی ملانژ

ما قصد داریم در این مقاله اصول طراحی چاپ فاکتور را برای شما بیان بکنیم و این نکته را باید تاکید کنم که اهمیت خاصی ندارد شما دارنده یک کسب کار بزرگ یا کوچکی هستید . این نکته بسیار مهم است که وجود فاکتور و از همه مهم تر اصول طراحی چاپ فاکتور که باعث اهمیت بخشی به سازمان شما می باشد چه مواردی باید باشد.

سفارش آنلاین چاپ تراکت A6

تیشرت سفید اسپان همواره از جمله مصرف ترین و پرفروش ترین سری های تیشرت قابل چاپ ما می باشد.

کارت ویزیت بافت دار

به علت تغییر مواد اولیه ( کاغذ، مرکب، روکش ها ،و… ) و همچنین تفاوت میانگین رنگی درمحصولات در شیت های عمومی که حتی با اختلاف یک فرم و در یک روز چاپ می شوند ، ممکن است اختلاف رنگ چاپ جدید شما با چاپ قبلی ۳۰% باشد.

چاپ عکس روی کاغذ لاستر (مات یا براق)

سایر لوازم مورد نیاز همچون قیچی و قلم

تهیه کننده: تحریریه چاپ نفیس

لیست قیمت انواع پاکت گلاسه 135 گرم

تیشرت طرح یلدا – صد دانه یاقوت

هزینه و قیمت لیبل یووی دورصاف :

 

هزینه چاپ سویشرت مشکی با چاپ A3*

نوع کاغذ بدون روکش: کتان ۲۵۰ گرم

توی اینترنت بسیاری از طرح های موکاپ برای موارد مختلفی وجود دارد برای مثال برای کارت ویزیت، تراکت، تیشرت و هزارن موارد دیگر ولی بعضی اوقات اون یکسری موکاپ های موجود در اینترنت نیاز یک طراح را برآورده نمی کند و هر طراح حرفه ای به دنبال تنوع و خلاقیت می باشد در نتیجه آموزش موکاپ در فتوشاپ سبب می شود هر عکسی که به اون علاقه داشته باشید بتوانید به راحتی تصاویر موکاپی را ایجاد بکنید.

پاکت A5 تحریر ۸۰ گرم ایرانی فقط به یک صورت کیسه ای یعنی به صورت درب از بالا قابل ارائه می باشد و به صورت کیفی و یا عرضی قابل ارائه نمی باشد. در صورتی که تمایل دارید پاکت A5 به صورت کیفی داشته باشید می توانید از سایر جنس های کاغذ مانند تحریر ۱۰۰ انتخاب بفرمایید.

هزینه شاسی عکس ۲۰x۳۰ بر اساس ضخامت*

پس اگر به دنبال چاپ پوستر دیواری با طرح اختصاصی خود و با کیفیت بالا و در عین حال با قیمت ارزان می باشید ما در چاپ نفیس در کنار شما خواهیم بود تا بهترین خدمات را در اختیار شما قرار دهیم و محصول خود را به صورت آنلاین سفارش داده و به صورت فوری درب منزل خود دریافت نمایید.
رنگ کاغذ های فاکتور کاربنلس برای برگ اول به صورت سفید و برای برگ آخر زرد رنگ می باشد و برای فاکتور های 3 برگی برگ وسط یا به صورت صورتی و یا آبی می باشد.

پاکت A5 کتان 120 گرم

لیوان کاغذی ۳۶۰cc

هزینه تراکت A3 تحریر 80 گرم خارجی :
و میتونید حدس بزنید نوشیدن قهوه تو ماگ تیم مورد علاقه خودتون چه لذتی داره؟

هزینه ساخت کلیشه دوم

سفارش آنلاین چاپ لیبل متالایز

نکته دومی که باید به آن توجه ویژه صورت بگیرید بهره گیری از افراد متخصص و کارآمدی که تسلط کافی بر کسب و کار شما دارند کمک بگیرید. متاسفانه برخی از افراد برگزار کنند نمایشگاه ها از افراد ناآشنا کمک می گیرند که این کار نه تنها نتایج مثبتی در بر نخواهد داشت بلکه بسیار می تواند آسیب زا باشد زیرا افراد با مراجعه به غرفه شما یکسری سوالاتی را ممکن از نیروی پشتیبانی شما در خصوص کسب و کار شما بپرسند که عدم آگاهی این افراد ضربه بسیار زیادی می تواند به کسب و کار شما بزند.
همچنین امکان برش دایره ای ( گرد ) و همچنین برش خاص با طرح دلخواه شما در انواع سایز ها برای این محصول میسر میباشد.

پرچم رومیزی تی شکل

این نوع پرچم ها بیشتر بصورت یکرو به چاپ می رسد به دلیل شکل و نوع ایستادن بصورت یکرو از آن استفاده می شود ولی با این حال این قابلیت را نیز دارد که بصورت دو رو هم نیز از آن استفاده بشود.

لیست قیمت بادکنک مالزی

این محصول به دلیل قیمت مناسب ، دارا بودن قاب برای سادگی پیدا کردن تکه های پازل ، شفافیت و درخشندگی چاپ و همچنین مقاومت مقوای پازل بسیار محبوب و مورد استفاده قرار می گیرد.

تیشرت طرح یلدا – هندونه به‌سر

سفارش آنلاین کارت ویزیت بافت دار

چاپ کارت ویزیت سلفون مخملی طلاکوب ۹x6 با سرعت چاپ ۱۶ روزکاری عرضه می شود که به صورت آنلاین امکان ثبت سفارش آن روی وب سایت فراهم می باشد.

چاپ لیبل سلفون براق برش اختصاصی ( قالب دار )

پاکت A4 کتان 120 گرم نیز به ۲ صورت کیفی و کیسه ای ارائه می شود. پاکت کیسه ای درب آن روی طول آن ( طول کمتر ) می باشد و معمول تر می باشد و پاکت کیفی درب آن عرض ( طول بیشتر ) آن می باشد.

مشخصات چاپ لیبل شیشه ای گرد :

سلفون مخملی موضعی

ما در چاپ نفیس و در مقاله چگونه مشتریان خودمان را وفادار کنیم به دنبال این هستیم ابزارهایی که بتوانید شما مشتریان خودتان را متقاعد بکنید و امیدوار هستیم تا انتها مقاله چگونه مشتریان خودمان را وفادار کنیم را مطالعه بفرمایید.

روش چاپ سویشرت هودی مشکی

طرح ویژه خاص پسندان BURN FREE

 

هزینه کاغذ یادداشتی A6 تحریر 80 گرم :

مزایای که سربرگ در حفظ اعتبار بخشی و اثرات مثبت برای آن سازمان نسبت به سایر موارد تبلیغاتی دیگر دارد بسیار زیاد می باشد. چاپ سربرگ یک تصویر حرفه از سازمان شما به دیگران می دهد
نوع کاغذ : گلاسه 170 گرم
انواع محصولات کارت ویزیت – سفارش آنلاین چاپ انواع کارت ویزیت – چاپ نفیس
بر خلاف بازاریابی سنتی مانند توزیع تراکت های تبلیغاتی ، زمان مناسب برای تبلیغ در رسانه های اجتماعی بسته به نوع و محتوای آن سایت و یا صفحه اجتماعی متفاوت است.