مجله علمی خبری

اخبار اقتصادی و علمی، آموزش های کاربردی

نکات ضروری که قبل از خرید املاک باید در نظر گرفته شود

املاک

 

آیا به خانه‌ای خیلی کوچک برخورد کرده‌اید که نمی‌توانید نیازهای مرتبط با بیماری همه‌گیر خود را برآورده کنید؟ زندگی با پدر و مادرت؟ آیا می توانید محل زندگی خود را به دلیل شغل خود انتخاب کنید؟ اگر چنین است، ممکن است درباره داشتن خانه اول یا بعدی خود رویاپردازی کنید. جستجو برای یک خانه جدید ممکن است مانند یک سفر طولانی و طاقت فرسا به نظر برسد – شاید آنقدر دلهره آور باشد که راه هایی برای جلوگیری از برداشتن اولین قدم ها پیدا کنید. اما حقیقت این است که خرید خانه نباید آنقدر که فکر می کنید طولانی باشد.

هر زمان که در یک ملک اجاره ای سرمایه گذاری می کنید، باید از دست دادن جای خالی و از دست دادن اعتبار را در نظر بگیرید. از دست دادن جای خالی زمانی است که مستاجر از خانه نقل مکان می کند و شما یک واحد خالی دارید که برای مدت زمانی هیچ درآمدی ایجاد نمی کند. ضرر اعتباری زمانی است که مستاجر اجاره بهای خود را پرداخت نمی کند. هر دو بر سود شما از اجاره تأثیر می گذاراجاره ماه به ماه به شما این امکان را می دهد که اجاره را جمع آوری کنید و پس از خروج به خانه خود بازگردید، با این فرض که به مستاجر اخطار مناسب داده اید. فرض کنید ملک خود را به مستاجر اجاره داده اید و تقریباً زمان خود را در خارج از کشور به پایان رسانده اید. ایالتی که در آن زندگی می کنید فقط در صورتی نیاز به اخطار 30 روزه دارد که کمتر از یک سال رفته باشید. شما شش ماه پس از خروجتان بازمی‌گردید، بنابراین فقط باید 30 روز قبل از نیاز به ملک خود اطلاع دهید یکی دیگر از ویژگی های املاک بهبود نیافته این است که بسیاری از فهرست های زمین های دور افتاده ممکن است سال ها در بازار باقی بمانند. تعداد کل روزهایی که یک ملک در بازار بوده است را مرور کنید و زمان بندی آن را در ارزیابی خود لحاظ کنید. نماینده فهرست باید چند بار در سال ملک را بررسی کند تا مطمئن شود که هیچ متصرفی در زمین زندگی نمی کند و هیچ گونه تخلیه غیرقانونی یا خرابکاری صورت نگرفته است. صاحبان ملک ممکن است دور از فهرست مناطق روستایی زندگی کنند.

اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد مالکیت خانه هستید اما اصلاً علاقه ای به شرکت در کلاس حضوری ندارید، جای نگرانی نیست. کلاس های آنلاین زیادی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند اطلاعاتی را که باید بدانید.

پیش فروش آپارتمان در تهران 

در ماه های اولیه سال 2020، بسیاری از افراد به دلیل کووید-19 توسط کارفرمایان خود به خانه های قرنطینه فرستاده شدند. این بیماری همه گیر بسیاری از مردم را مجبور کرد از خانه کار کنند، در حالی که برخی به طور کلی شغل خود را از دست دادند. مدارس به آموزش از راه دور روی آوردند و بسیاری از مردم خود را در حال کار و یادگیری از خانه خود یافتند.

خرید خانه با کار غیرمجاز خطرات قابل توجهی برای بیمه صاحبان خانه، وام مسکن و غیره دارد، بنابراین ممکن است بهترین گزینه برای هر خانواده نباشد. با این حال، خریداران خانه که می‌توانند اضافات غیرمجاز را قبل از بسته شدن قانونی کنند، می‌توانند خطرات خود را کاهش دهند و خانه‌ای را که دوست دارند خریداری کنند. اگر به دنبال خانه جدیدی هستید و متوجه شدید که خانه رویایی شما دارای کار غیرمجاز است، نباید آن را رها کنید و به چیز دیگری بسنده کنید.

خرید آپارتمان 90 متری در تهران 

در بسیاری از نقاط کشور، نبود مسکن ارزان قیمت خریداران خانه را ناامید می کند. اگر وضعیت شما اینطور است، به جای تلاش برای رقابت در بازارهای مسکن داغ، ممکن است به دنبال ارزان ترین راه برای ساخت خانه باشید . گزینه‌های مختلفی برای استفاده از آن‌ها وجود دارد و ساختن خانه‌ای مقرون به صرفه ممکن است پروژه‌ای قابل انجام باشد که می‌خواهید انجام دهید.

در ماه های اولیه سال 2020، بسیاری از افراد به دلیل کووید-19 توسط کارفرمایان خود به خانه های قرنطینه فرستاده شدند. این بیماری همه گیر بسیاری از مردم را مجبور کرد از خانه کار کنند، در حالی که برخی به طور کلی شغل خود را از دست دادند. مدارس به آموزش از راه دور روی آوردند و بسیاری از مردم خود را در حال کار و یادگیری از خانه خود یافتند.

از یک طرف، اگر پول لازم برای پیش پرداخت، هزینه های بسته شدن و تعمیرات اجتناب ناپذیر را نداشته باشید ، خرید خانه می تواند دشوار باشد. از سوی دیگر، اجاره به شما کمکی نمی‌کند تا سهام خود را ایجاد کنید – یا شما را به صاحب خانه شدن نزدیک‌تر نمی‌کند.

در این مقاله، پیش از پرداختن به برخی از قوانین مربوطه در این زمینه، به معنای مسکن فرصت‌های برابر و مسئولیت‌هایی که برای همه طرفین معامله ملکی ایجاد می‌کند، خواهیم پرداخت. سپس به این خواهیم پرداخت که اگر مشکوک به تبعیض هستید چه کاری باید انجام دهید. در نهایت، نشان خواهیم داد که چگونه می‌توانید سازمان‌هایی را شناسایی کنید که از فرصت‌های برابر مسکن حمایت می‌کنند.

خرید ملک در امارات 

اگر می خواهید وارد سرمایه گذاری در املاک و مستغلات شوید اما پول نقد ندارید، عمده فروش شدن می تواند گزینه سودآوری برای شما باشد. در اینجا هشت مرحله وجود دارد که می توانید برای شروع انجام دهید.

به همین دلیل است که شرکت مالکیت شما از دفتر اسناد رسمی املاک برای تسهیل بسته شدن خانه استفاده می کند. این مقاله بیشتر در مورد اینکه یک دفتر اسناد رسمی املاک چیست، چه کاری انجام می دهد و چگونه می توانید یک دفتر اسناد رسمی را برای بسته شدن خود پیدا کنید، توضیح می دهد.

ارزان ترین راه برای ساخت خانه طراحی یک جعبه ساده است. چسبیدن به پلان مربع یا مستطیل شکل، ساختمان و طراحی را ساده می کند. به طور کلی، ساخت و ساز ارزان تر از ساختن یک خانه یک طبقه گسترده است، بنابراین اگر به فضای بیشتری نیاز دارید، ممکن است بخواهید برای یک خانه چند طبقه برنامه ریزی کنید.

هنگام در نظر گرفتن بهترین مکان برای خرید خانه دریاچه، برخی از مکان ها از نظر سرمایه گذاری بهتر از مکان های دیگر هستند. حتماً یک متخصص محل را بررسی کنید تا مطمئن شوید که زمین مستحکم است و خط آب بالا نمی رود. اگر خانه شما در یک منطقه دلخواه، خوب و در زمینی پایدار ساخته شده باشد، احتمال افزایش ارزش آن زیاد است.

به نظر می رسد هرکسی که در حال حاضر علاقه مند به خرید خانه است، بین سنگ و مکان سخت گیر کرده است: قیمت بالای خانه و افزایش نرخ وام مسکن. بنابراین شما تنها نیستید که نمی‌دانید آیا باید منتظر بمانید یا قبل از اینکه نرخ وام مسکن حتی بالاتر برود، وارد شوید. متأسفانه من یک توپ کریستالی با پاسخ قطعی برای این سوال ندارم افزایش نرخ های وام مسکن به فروش مسکن آسیب رسانده و آن را برای خریداران و به نوبه خود برای فروشندگان سخت تر کرده است. فدرال رزرو در تلاش برای کاهش سرعت اقتصاد و تحت کنترل درآوردن تورم افسارگسیخته، نرخ بهره معیار خود را با سرعتی خشمگین در سال جاری افزایش داده است و این باعث شده است که میانگین نرخ وام مسکن ثابت 30 ساله به 7.16 درصد افزایش یابد. بر اساس داده های انجمن بانکداران وام مسکن، از سال 2001 مشاهده شده است.

وقتی در حال خرید خانه هستید، سبک های زیادی را باید در نظر بگیرید. از یک تودور گرفته تا یک صنعتگر یا حتی یک استعمار، هر سبک خانه ظاهر و احساس متمایز خود را دارد. اما یکی از محبوب ترین و ماندگارترین سبک های خانه، خانه های فدرال است. اما چه چیزی یک خانه به سبک فدرال را تعریف می کند و چگونه می دانید که برای شما مناسب است یا خیر؟ ما همه چیزهایی را که باید بدانید را تجزیه می کنیم.

اگر تا به حال گرفتار طوفان گرد و غبار شده اید، احساس ضربه خوردن از هر طرف را می دانید. اگرچه این یک رویداد هواشناسی نیست، خریدارانی که از افزایش قیمت ها ناامید شده اند ممکن است احساس کنند که در یک طوفان تورمی مسکن گرفتار شده اند. ما در این مقاله زمانی را صرف بررسی اثرات تورم بر بازار مسکن و نحوه واکنش شما به آن خواهیم کرد.

سرمایه گذاری جمعی املاک و مستغلات یکی از داغ ترین راه های جدید برای تنوع بخشیدن به سبد مالی شما امروز است. در بین سرمایه گذاران در هر سن و علاقه ای محبوب است. تامین مالی جمعی به شما این امکان را می دهد که پول خود را به صورت آنلاین با دیگران برای خرید ملک (یا سهمی از دارایی) به صورت گروهی جمع کنید و روشی قانع کننده برای تنوع بخشیدن به دارایی های خود با بهره برداری از سرمایه گذاری در املاک و مستغلات ارائه می دهد خرید خانه کمی شبیه انتخاب همسر است. اگر خوب انتخاب کرده باشید، می تواند یک مسابقه ساخته شده در بهشت باشد. اما اگر در یک هوس عاشقانه غرق شده اید یا در مورد مزایای مسابقه بیش از حد فروخته شده اید، ناراحتی ممکن است رخ دهد.

مالکیت خانه معمولاً هیجان انگیز است، اما خرید اولین خانه شما می تواند به ویژه هیجان انگیز باشد. برای بسیاری از خریدارانی که برای اولین بار خانه می کنند ، خرید خانه یک رویای مادام العمر را برآورده می کند. اما این رویا بدون سفر در جاده ای پر از چاله های بالقوه که ممکن است برای اولین بار دیدن آنها دشوار باشد، محقق نمی شود.

املاک فیزیکی یک سرمایه گذاری عالی است، اما زمانی که صنعت با مشکل مواجه می شود، ممکن است تعجب کنید که کجا پول خود را سرمایه گذاری کنید. امروزه بسیاری از سرمایه گذاران در حال تلاش برای املاک دیجیتال هستند. در حالی که این امر انتزاعی و پیچیده به نظر می رسد، اگر نام دامنه، اپلیکیشن های موبایل و تبلیغات را درک کنید، در مورد سرمایه گذاری در دنیای دیجیتال بسیار بیشتر از آنچه فکر می کنید می دانید.

به عنوان یک صاحبخانه، شما مسئولیت قانونی دارید که خانه ای امن و قابل سکونت برای مستاجران خود فراهم کنید. اما حفظ اموال شما فقط به نفع مستأجر شما نیست. به هر حال، شما مالک این ملک هستید و چشم پوشی از تعمیر و نگهداری یا بهبودهای منظم نه تنها می تواند یافتن و حفظ مستاجران را دشوارتر کند، بلکه می تواند به ارزش کلی ملک شما آسیب برساند و فروش پایین را برای شما دشوار کند.