مجله علمی خبری

اخبار اقتصادی و علمی، آموزش های کاربردی

کلم چمبرز می پرسد آیا بیت کوین هرگز به 100000 دلار می رسد – اخبار ارز دیجیتال – کریپتوکارنسی

در آن زمان، چمبرز – که همچنین مدیر عامل وب سایت بازارهای مالی ADVFN.com و ستون نویس فوربس است – با این حال، حتی نمی دانم از کجا بیت کوین بخرد و بنابراین، در سایت بدنام جاده ابریشم قرار گرفت. این پلتفرم یک بازار تاریک نت بود که به عنوان یک سرویس تور عمل می کرد و کاربران مخفیانه خریدند به صورت ناشناس. چمبرز اولین تجربه خود را با جاده ابریشم شرح می دهد:

 

«من هرگز در تور یا مرورگر Onion یا وب تاریک نبودم. و من رفتم، وای، من می توانم اسلحه بخرم، می توانم مواد مخدر بخرم، می توانم پول نقد بخرم – چرا باید پول نقد بخرم؟ عجیبه. اوه، متوجه شدم و اینجا بیت کوین است، برای همین آمده ام. 70 دلار! میخواستم چند هزار بخرم ولی اینجوری؟ به هیچ وجه، این خیلی زیاد است.»

بیت کوین چیز بزرگتری است

زمان گذشت و بیت کوین در سال 2016 دوباره جالب شد. قیمت ارز دیجیتال پیشرو به بالای 1000 دلار رسید و فکر کردم که بیت کوین چیزی نیست جز یک حبابی که قرار است بترکد. با این حال، چیزی به چمبرز گفت که بیت کوین چیز بزرگتری است و او تصمیم گرفت آن را بخرد.

چمبرز می گوید: «و من آن را خریدم و خریدم، و خریدم. و قیمت رونق گرفت و من آن را به قیمت 18000 دلار فروختم. بیایید بگویم، من مرد فقیری نیستم، و بعد از آن منور فقیرتر بودم.”

چمبرز مطمئن بود که بیت کوین به بالا رفته و دوباره به پایین خواهد رفت. اما پس از آن، قیمت به زیر 9000 دلار رسید و او بیت کوین بیشتر خرید. و سه یا چهار روز بعد، فکر کردم، واقعاً باید بیشتر از این بخرم. و سه چهار روز بعد هم همینطور. چمبرز به یاد می آورد و ادامه می دهد: در پایان، من با یک تن بیت کوین 700 دلار سرمایه گذاری کردم، زیرا به طور متوسط ​​​​پایین می خریدم.

“به 16000 دلار رسید و من آنقدر از این چیزها که مجبور شدم بفروشم. چیزهای جالب و اگر واقعاً باهوش باشید، بازدهی 15 درصدی دریافت می کنید یا اگر من هستید، 25 درصد می کنید.»

و او این کار را سال و سال انجام داد. با گذشت زمان، چمبرز یاد گرفت: «اگر یک وحشی گرفت و دلیلی برای آن وجود داشت، تا زمان مرگ ادامه می‌دهید، فقط اجازه می‌دهید اجرا شود. من نگذاشتم اجرا شود، با 3200 دلار بیرون رفتم.»

چبرز همچنین می‌شود که افراد باید مشخص کنند که خود را کاهش دهند و از بین ببرند. در نهایت، بیشتر از زمانی که بیت کوین را در این دوره نگه داشت، به دست آورد.

“Bang، بالا و بالا خواهد رفت”

“من فکر می کنم بیت کوین در حال حاضر به 10000 دلار نمی رسد، می تواند این کار را انجام دهد. من ممکن است در این چیزها خیلی خوب باشم، اما آینده به من گوش نمی دهد، بازارها به من گوش نمی دهند. من به بازار گوش می دهمی کنم ریسک خود را به حداقل برسانم و یک سری از خود را به مقدار برسانم، «چمبرز توضیح می دهد و اضافه می کند:

«اگر به خاطر وارد شوید «به ماه می‌رود،» خوب، احتمال اینکه در چهار سال آینده به یک میلیون برسد، تقریباً نیم درصد است. شانس شما برای برنده شدن کم است. اگر شما زیرریاضیات سرمایه گذاری را تحمل کنید، ضرر خواهد کرد. زیرا حتی در بازاری که به شما پول می ریزد، مانند ارزهای دیجیتال، باز هم ضرر می کند، زیرا از نظر فنی موقعیت بدی دارید که شما را می کشد. اگر این را نتوانید، ضرر کرد.”

طبق گفته چمبرز، بهترین راه برای مقابله با بازار فروش برخی از آنها در صورت بالا رفتن قیمت است. با این حال، او می گوید که این یک بازی بقا است، یک بازی استراتژی بلند مدت. اتفاقی که قرار است بیفتد این است که بیت کوین هر کاری که انجام دهد می دهد. چمبرز معتقد است که حتی اگر بیت کوین به 100000 دلار برسد، حتی اگر بالای یک میلیون باشد، پایین می آید. “و در چهار سال، زمانی که دوباره نصف شوند، BANG، بالا و بالاتر رفت.”

این مطلب را هم از دست ندهید :   بررسی کامل برخی لوازم ضروری در هر خانه

چمبرز اسرار دارد که کریپتو پول است، بیت کوین پول است و اتریوم یک عنصر پولی نیز دارد. و هرکسی که می‌گوید کریپتو پول نیست، نمی‌داند در مورد چه صحبتی می‌کند. چمبرز می‌گوید: «این پول است و بسیاری از کسب‌وکارهای من، که کار کاملاً سختی هستند، بخش معقولی از فروش خود را به بیت کوین می‌گیرند، زیرا بهتر است و سریع‌تر است».

“پول یک چیز است. دسترسی دیگر است”

چمبرز فکر می کنم می کنم که می گویند برای هدفش مناسب نیست، می گویند. احتمالاً با اجرای ETH 2.0 تغییر خواهد کرد. او ادامه می دهد:

«سعی می‌کنم رمزارزهایم را بفروشم، توکن‌هایی که نمی‌خواهم، اما نمی‌توانم، زیرا فقط برای جابه‌جایی آنها هزار دلار از شما می‌گیرند. و کل آن DeFi در حال حاضر همه چیز را تغییر داده است. این گام بزرگ بعدی است، این نوک حوزه رمزگذاری، انقلاب، تمرکززدایی از بدنه شرکت است. مثل انقلاب صنعتی. DAO قدم بعدی است.

 

https://hoseinifinance.com/blog/digital-currency-training/blockchain-training/

چمبرز می گوید که سیستم ما سیستمی از دروازه بانان است. به گفته او، در واقع فرقی نمی کند که کدام حزب سیاسی باشد، هیچ دولتی چیزی جز جناح راست نیست. هیچ چیز به عنوان یک دولت چپ وجود ندارد.

“چون اگر شما حزب آنارشیست را انتخاب کنید، و من مطمئن هستم که یکی از آن‌ها وجود دارد، روسایی در حزب آنارشیست خواهد داشت – یک بدبین؟ همه رهبران راست گرا هستند. حتی صلح‌طلبان هم برای قرار گرفتن در بالای اهرام می‌جنگند.