مجله علمی خبری

اخبار اقتصادی و علمی، آموزش های کاربردی

آیا برایان کرانستون و آرون پاول را بار دیگر در نقش‌های سریال «بریکینگ بد» خواهیم دید؟

۱۳برایان کرانستون و آرون پاول که نقشای اصلی سریال قشنگتر و به یاد موندنی «بریکینگ بد» (Breaking Bad) رو رو دوش داشتن، هر دو می گن اگه وینس گیلیگان، خالق این سریال و اسپین آف اون- «بهتره با سال تماس بگیری» (Better Call Saul)- از اونا بخواد با کمال میل و اشتیاق در نقشای قبلی خود ظاهر می شن.
در حالی که دست اندرکاران سریال «بریکینگ بد» دهمین سالگرد ساخت این سریال رو جشن می گیرن و در مراسم یادبودی به همین مناسبت دور هم جمع شدن، طرفداران این سریال دوباره به این فکر می کنن که می تونن دوباره تماشاگر هنرنمایی شخصیتای والتر وایت و جسی پینکمن در اسپین آف سریال محبوبشون باشن؟

خیلی از شخصیتای اصلی سریال «بریکینگ بد» در اسپین آف اون حضور پیدا کردن؛ اسپین آفی که با نام «بهتره با سال تماس بگیری» یکی از سریالای دوست داشتنی معاصر تلویزیون بوده و بر خلاف بی سروصدا بودنش، بزودی تماشاگر انتشار فصل چهارم اون از شبکه AMC هستیم.
شخصیت اصلی این سریال اسپین آف، سال گودمن با لقب جیمی مک گیل (باب اونکرک) یکی از شخصیتای دوست داشتنی سریال «بریکینگ بد» بوده که نقش وکیل و آچار فرانسه والتر وایت رو بازی می کرد.
ایشون همراه با شخصیت مایک ارمنتراوت (جاناتان بنکس) از شخصیتای اصلی سریال «بریکینگ بد» هستن که نقشای اصلی اسپین آف اونو بازی می کنن.

سال گذشته تماشاگر حضور بزرگ ترین شخصیت منفی سریال «بریکینگ بد»، گاس فرینگ (جیانکارلو اسپوزیتو) بودیم که حالا در داستان این اسپین آف هم نقشی اساسی داره.
بقیه شخصیتا هم هر کدوم در اندازه بزرگ یا کوچیک در این اسپین آف حضور یافته ند، از جمله شخصیت هکتور سالامانکا (مارک مارگولیس)، توکو سالامانکا (ریموند کروز)، لاوسون (جیم بیور) و کریزی ایت (مکس آرسینیگا). این وسط اما شخصیتایی که طرفداران سریال «بریکینگ بد» علاقه مند دیدن اونا در اسپین آف نامبرده هستن همون معلم شیمی تبدیل شده به فروشنده مواد مخدر (برایان کرانستون) و همکار گاه و بیگاهش، جسی پینکمن (آرون پاول).

در مراسم بزرگداشت دهمین سالگرد ساخت سریال، کرانستون و پاول هر دو تاکید کردن که در صورت خواست وینس گیلیگان، آمادگی حضور در نقشای خود در سریال «بهتره با سال تماس بگیری» رو دارن. آرون پاول در این مرود اینجور گفته:” دیدگاه من نسبت به بهتره با سال تماس بگیری همونیه که در اول این سریال گفتم. اگه وینس بخواد شخصیت جسی پینکمن رو در بهتره با سال تماس بگیری وارد کنه، مطمئنا بی دلیل نیس، و اون دلیل واسه من به طور کاملً راضی کننده میشه. من به وینس اطمینان دارم. فکر نمی کنم که اون این کار رو فقط واسه برآورده کردن خواستای طرفداران بکنه. این کار با یه هدف انجام می شه.
و اینکه اون تصمیم گرفته این هدف رو پیدا کنه یا واسه اون هدف جستجو کنه رو من نمی دونم. اما اگه این هدف رو پیدا کنه من خوشحال می شم که وارد پروژه شوم”.

این مطلب را هم از دست ندهید :   رژیم لاغری بسیار سلامت ۷ روزه؛ بدون حذف شکلات و برای همه [روز هفتم]

کرانستون هم در حرفای مشابهی از علاقه خود به برگشت به نقش والتر وایت در سریال اسپین آف سخن گفته:” اگه ازم خواسته شودجواب مثبت میدم. [وینس] به ریزبینی مراقبت شخصیت هاش و هم اینکه داستانه و اون زندگی ما رو عوض کرد.
جواب اون “بله” میشه حتی اگه حضوری کوتاه و گذرا باشه. یه حضور کوتاه و کوچیک”. با در نظر گرفتن این که به تاریخ انتشار فصل چهارم سریال «بهتره با سال تماس بگیری»، به طور کاملً شدنیه که پاول یا کرانستون و یا هر دوی اونا به صورت پنهونی نقش هاشون رو تکرار کرده باشن و با صحبت نکردن در مورد اون بخوان طرفداران سریال رو حیرت زده کنن.

وینس گیلیگان هم قبل از تولید فصل چهارم این سریال اقرار کرده بود که در فصلای آینده تماشاگر حضور تعداد بیشتری از شخصیتای سریال «بریکینگ بد» در این اسپین آف هستیم.
مطمئنا حضور والتر وایت و جسی پینکمن در همون نقشای قبلی و به قبل از دوران اتفاقات سریال «بریکینگ بد» برمی گرده؛ درست مانند همون اتفاقی که در مورد شخصیت سال گودمن اتفاق افتاد. یکی دیگه از فرضیات ، البته با احتمال بسیار کمتر، اینه که اتفاقات همزمان با داستان اصلی سریال «بریکینگ بد» از دیدگاه سال گودمن یا دیگه شخصیتای سریال و از زوایه ای دیگه نقل شه که در اون صورت کرانستون و پاول می تونن در همون دوره زندگی خود در سریال «بهتره با سال تماس بگیری» حضور پیدا کنن.

علاوه بر این که این سناریو می تونه واسه طرفداران این دو سریال بسیار دوست داشتنی و راضی کننده باشه، این سبک از بازسازی داستان می تونه یه سبک روایتی آزمایشی جدید و بسیار شجاعانه باشه. البته یه ماه دیگه هم قراره که بازیگران و سازندگان این دو سریال دوباره در مراسمی دور هم جمع شن تا دهمین سالگرد تولید «بریکینگ بد» رو به صورت رسمی جشن بگیرن و مطمئنا در اون تاریخ اطلاعات خیلی بیشتری در مورد فصل چهارم سریال «بهتره با سال تماس بگیری» و حضور یا نبود حضور کرانستون و پاول در اون مشخص می شه.

۱۵ واقعیت جالبی که در مورد شخصیت «والتر وایت» در سریال «بریکینگ بد» نمی دونستید

سریالای تلویزیونی جذابی که در طول عمرتون باید حتما ببینین [قسمت اول]

۱۰ سریال دوست داشتنی و جذابی که تماشای چندین باره اونا هم لذت بخشه

بهترین سریالای تلویزیونی خارجی واسه تماشا در ایام نوروز: شبکه AMC