مجله علمی خبری

اخبار اقتصادی و علمی، آموزش های کاربردی

نکات ضروری که درباره مهریه و حضانت حتما باید در نظر گرفته شود

پایان نامه حقوق

حضانت یعنی چه ؟حضانت ، در واقع به معنای پرورش و نگهداری کردن از فرزند یا فرزندان ، می باشد . از جمله مهم ترین دغدغه های والدین ، تربیت و نگهداری کردن از فرزندشان پس از متولد شدن می باشد و به تبع ، این مسئله در هنگام طلاق و جدایی ، تبدیل به مسئله ای مهم و قابل بحث خواهد شد
جهت استرداد جهیزیه ، دادخواستی با عنوان استرداد جهیزیه و تامین خواسته توسط زوجه ثبت می گردد.تهران طلاق جهت مشاوره رایگان در زمینه استرداد جهیزیه اماده ارائه خدمات می باشد.
وکیل مهریه مشاوره رایگان ، می تواند به صورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات افراد باشد . تهران طلاق اماده ارائه مشاوره رایگان می باشد.
اجرت المثل در طلاق .محاسبه کردن اجرت المثل ایام زوجیت ، بر طبق سنوات زندگی زناشویی زوج و زوجه است و در خصوص نحوه محاسبه آن باید اشاره کرد که : در صورتی که بین زوج و زوجه توافقی در این خصوص صورت نگرفته باشد ، کارشناس با بررسی کردن اموال غیر منقول و منقول مرد ، این مبلغ را تعیین خواهد کرد .
برای به اجرا گذاشتن مهریه کجا باید رفت  ؟ باید افزود که : برای اجرا گذاشتن مهریه ، زوجه می تواند هم به اجرای ثبت و هم به دادگاه ، مراجعه کند . روش اول ، که مراجعه به اجرای ثبت است ؛ این گونه می باشد که : برای آن که زوجه از طریق اجرای ثبت ، مهریه اش را مطالبه کند ؛
اجرت المثل زن خانه دار : بسیاری از امور منزل را مرسوم است که زوجه انجام دهد ، اموری از قبیل : آشپزی کردن ، نظافت ، و …. . به تبع در صورتی که زن خانه دار باشد ، ممکن است تمام امور منزل را خود انجام دهد . حال با آن که انجام دادن این امور ، تکلیفی برای زن نیست . و به همین سبب زن می تواند در شرایط به خصوصی ، اجرت المثل ایام زناشویی را از زوج مطالبه کند .
موسسه حقوقی معروف تهران طلاق ، موسسه ای با سابقه و معتبر است که سال ها در این زمینه ( حقوق خانواده ، به خصوص مبحث طلاق ) فعالیت کرده است و اینک ، آماده ارائه انواع خدمات به عموم مراجعه کنندگان خود ، می باشد .
موسسه حقوقی تهران طلاق ، از جمله برترین و با سابقه ترین موسسه های حقوقی ، در زمینه مسائل طلاق و مهریه می باشد که پرونده های موفق بسیاری را نیز ، داشته است .
موسسه حقوقی تهران طلاق ، موسسه ای معتبر و معروف است که دارای با تجربه ترین و متخصص ترین مشاورین حقوقی و وکلا ، در زمینه مسائل حقوق خانواده  ( شامل : مهریه ، اجرت المثل ایام زوجیت ، حضانت ، نفقه ، و … ) می باشد ، این موسسه آماده ارائه خدمت به عموم افراد است .
مزایای گرفتن حضانت فرزند عبارت است از این امر که : گرفتن حضانت فرزند دارای شرایطی می باشد که از جمله این شرایط ، می توان به : دارای سلامت روانی و عقلانی بودن ، مسلمان بودن ، دارا بودن سلامت جسمانی و عملی به سبب نگهداری کودک ، دارا بودن محلی امن برای سکونت ، و …
موسسه حقوقی پر مخاطب تهران طلاق ، از جمله معتبر ترین و معروف ترین موسسه های حقوقی تهران است ، که دارای زبده ترین و متخصص ترین مشاورین حقوقی و وکلا ، می باشد که آماده ارائه انواع خدمات در زمینه حقوق خانواده ، به عموم افراد جامعه هستند .
پرسش و پاسخ طلاق در دوران عقد. یکی از مسائلی که ممکن است پس از عقد پیش بیاید ، تغییر رفتار یکی از زوجین می باشد .
وکلای موسسه حقوقی با سابقه و پر مخاطب تهران طلاق ، از معروف ترین و متخصص ترین وکلای تهران می‌ باشند ، که در زمینه اجرت المثل و دیگر مسائل حوزه حقوق خانواده ( طلاق ، مهریه ، و … ) ، فعالیت می کنند .
ثبت طلاق در شناسنامه جدید در صورتی که یکی از زوجین یا هر دو آنان بنا به هر دلیلی ، شناسنامه خود را تعویض کنند ، ثبت طلاق در شناسنامه جدید ، اجباری خواهد بود ( ثبت کردن طلاق مرد یا زن ، تعدد ازدواج و … در شناسنامه جدید نیز ثبت خواهد شد ) .
موسسه حقوقی معتبر و معروف تهران طلاق ، با دارا بودن بیش از ۱۲ سال سابقه مفید و درخشان ، در خصوص مسائل حقوق خانواده ، آماده ارائه خدمت به عموم افراد می باشد .
موسسه حقوقی تهران طلاق ، موسسه ای معتبر و معروف است که دارای با تجربه ترین و متخصص ترین مشاورین حقوقی و وکلا ، در زمینه مسائل حقوق خانواده  ( شامل : مهریه ، اجرت المثل ایام زوجیت ، حضانت ، نفقه ، و … ) می باشد ، این موسسه آماده ارائه خدمت به عموم افراد است .
شرایط طلاق از طرف زن ، باید افزود که : عسر و حرج زن از جمله دلایلی می باشد که زن می تواند با اثبات آن از زوج طلاق بگیرد . عسر و حرج که بر طبق مضمون ماده ۱۱۳۰ قانون مدنی : هنگامی است که ، دوام زوجیت باعث عسر و حرج زن باشد در چنین وضعیتی ، زوجه می تواند به محکمه مراجعه کند و درخواست طلاق نماید .
از برترین و با تجربه ترین و متخصص ترین وکلای تهرانگروه وکلای تهران طلاق می باشند ، که در زمینه تمام مسائل موجود در حوزه حقوق خانواده ، فعالیت کردند و دارای پرونده های موفق بسیاری می باشند.جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
در انواع طرق عقد چه به صورت موقت و چه دائم و یا اینکه آیا مهریه عندالمطالبه است و یا عندالاستطاعه مهریه از طرف زن قابل مطالبه میباشد ولی این نکته حائز اهمیت است که در مهریه عندالاستطاعه توانایی مالی زوج برای پرداخت مهریه باید اثبات شود.
زمان پرداخت مهریه در ازدواج موقت:در صورتی که عقد نکاح موقت بین زوجین در دفاتر ازدواج منعقد شود ، به زوجین سند رسمی داده می شود ، که اگر زوجه قصد مطالبه مهریه اش را داشت ( همانند عقد ازدواج دائم ) ، می تواند به اجرای ثبت مراجعه کند و با استناد  به سند رسمی ( صیغه نامه ) ، مطالبه مهریه کند .
موسسه حقوقی معروف و معتبر تهران طلاق ، دارای برترین و متخصص ترین وکلای حقوقی می‌ باشد ، که در تمام مسائل حوزه حقوق خانواده ، آماده ارائه خدمت به عموم مردم هستند .
موسسه حقوقی پر مخاطب و معتبر تهران طلاق ، با بیش تر از دوازده سال سابقه درخشان و مفید در زمینه مسائل حقوق خانواده ( مسائلی از قبیل : مهریه زوجه و نحوه مطالبه آن ، نفقه زوجه و نفقه فرزندان و اقارب ، اجرت المثل ایام زناشویی ، حضانت و شرایط سلب حضانت فرزند ، و … ) آماده ارائه خدماتی نوین می باشد ‌.
رجوع به مهریه پس‌ از طلاق توافقی :مهریه از جمله حقوق مالی زوجه ( زن می باشد ) که پس از انعقاد عقد نکاح ، می تواند هر زمان که تمایل داشته باشد از زوج ( مرد ) ، مطالبه کند .
موسسه حقوقی درخشان و با سابقه تهران طلاق ، دارای وکلایی برتر و با تجربه می باشد ، که می تواند در مورد تمام مسائل حقوق خانواده ، به افراد خدماتی ارائه دهد .
موسسه حقوقی معروف تهران طلاق ، با دارا بودن بیش تر از پنج هزار پرونده موفق در زمینه حقوق خانواده ( طلاق ، طلاق توافقی ، مهریه ، اجرت المثل ، و … ) ، آماده ارائه خدمات حقوقی به عموم افراد می باشد .
پرسش و پاسخ طلاق در دوران عقد. یکی از مسائلی که ممکن است پس از عقد پیش بیاید ، تغییر رفتار یکی از زوجین می باشد .
در صورت طلاق از طرف مرد آیا مهریه تقسیط میشود
این مطلب را هم از دست ندهید :   بهترین سایت های ساخت وبلاگ

 

برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک کنید